نیازمندی های صبا

هرم اسپید ۱۳۰

وبلاگ

۲۵ مرداد ۱۴۰۰ 44 بازدید
نیازمندی های صبا
هرم اسپید ۱۳۰

هرم اسپید ۱۳۰

هرم اسپید ۱۳۰

مشخصات کلی

  • طول: ۱۹۰ سانتی‌متر
  • عرض: ۷۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع کلی: ۱۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ کیلوگرم
  • حجم مخزن سوخت: ۴.۵ لیتر

نوع و کلاس موتور

  • مدل: هرم اسپید ۱۳۰سی سی
  • کلاس موتور: Street
  • سال ساخت: ۱۳۹۹
  • تعداد سرنشین: دو نفر
  • تعداد چرخ: دو عدد
  • سایز چرخ جلو: ۱۷ اینچ
  • سایز چرخ عقب: ۱۷ اینچ
  • جنس رینگ: آلومینیومی
  • نوع رینگ: اسپرت
  • سیستم تعلیق جلو: تلسکوپی دوتایی
  • سیستم تعلیق عقب: جفت کمک کپسولی
  • نوع لاستیک: بدون تیوب

پیشرانه و انتقال قدرت

  • حجم موتور: ۱۲۵-۱۵۰ سی‌سی
  • تعداد سیلندر: یک عدد
  • تعداد سوپاپ: دو عدد
  • تعداد شمع: ۱ عدد
  • توان: ۶.۵ کیلو وات
  • سوخت: بنزینی
  • نوع سیستم سوخت رسانی: انژکتور
  • جعبه دنده: دستی
  • تعداد دنده: چهار دنده
  • نوع کلاچ: اتوماتیک
  • گنجایش روغن موتور: ۰.۵ لیتر
  • تعداد خروجی اگزوز: یک عدد

عملکرد

  • حداکثر سرعت: ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت: ۱.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

ترمزها

  • نوع ترمز جلو: دیسکی
  • نوع ترمز عقب: کاسه‌ای
  • سیستم ترمز ABS: ندارد

چراغها

  • نوع چراغ: لامپ رشته‌ای
  • چراغ راهنما روی آینه: ندارد
  • چراغ روز: دارد

امکانات

  • نوع استارت: هندلی , برقی
  • آمپرها: کیلومترشمار , دور موتور , مسافت سنج , بنزین , ساعت
  • نوع کیلومترشمار: آنالوگ
  • نوع رادیاتور: ندارد
  • فضای حمل بار: زیر زین
  • دزدگیر: ندارد
  • نوع جک: جک بغل , جک وسط
  • سایر توضیحات: MP3 پلیر همراه با ۲اسپیکر
  • شارژر USB و فندکی
  • اقلام همراهآئینه
  • باتری
  • دفترچه راهنما

هرم اسپید ۱۳۰ سی سی جدیدترین نسل است که خود را به حد زیادی در دل دوستدارانش جا کرده و طرفداران زیادی دارد.

انجین این موتورسیکلت دارای انجین ساخت لیفان چین میباشد و از گیربکس ۴ سرعت و کلاچ نیمه اتوماتیک بهره می برد.

این موتورسیکلت از سیستم انژکتور ساخت LIFAN استفاده می کند. توان خروجی این انجین ۷kw معادل ۱۰ اسب بخار است.

سیستم ترمز و تعلیق سیستم تعلیق جلوی هرم اسپید شامل یک جفت کمک تلسکوپی است که سواری نرم و فوق العاده ای را به موتور سیکلت می بخشد.

هرم اسپید ۱۳۰

همچنین در سیستم تعلیق عقب از یک جفت کمک گازی استفاده شده، که در مجموع در سواری شهری، حس راحتی را به راکب می دهد. در سیستم ترمز، در چرخ جلو از دیسک و در عقب از ترمز کاسه ای استفاده شده که راکب می تواند با پای خود، آن را کنترل کند.

سیستم تعلیق جلوی هرم اسپید جفت کمک تلسکوپی میباشد که نرمی فوق العاده ای را به موتور سیکلت میبخشد

سیستم تعلیق عقب جفت کمک گازی میباشد که نرمی فوق العاده زیادی را در یه استفاده شهری به راکب میدهد

سیستم ترمز جلو دیسکی  ترمز عقب کاسه ای میباشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *